ZDROWE ODŻYWIANIE MIĘŚNIE BEZ SIŁOWNI SKUTECZNE ODCHUDZANIE NADWAGA I OTYŁOŚĆ PROBIOTYKI A PREBIOTYKI ODPORNOŚĆ Z JELIT ZAKWASZENIE ORGANIZMU CHOROBY XXI WIEKU GWAŁTOWNE STARZENIE TEST NA CANDIDA NIEBEZPIECZNY GRZYB
KONSULTANT
NAPISZ LUB ZADZWOŃ
strona główna - mięśnie bez siłowni
Mięśnie - jak budować masę mięśniową?   

Czy wiesz, że?

Kłopoty ze stawami mogą być spowodowane niedoborem aminokwasów? Zrób sobie raz dziennie porcję aminokwasów.

Mięśnie to nie tylko widoczny biceps, klatka piersiowa ale również mięśnie wewnętrzne, jelito oraz cały układ krwionośny i serce.

Jeżeli mamy coraz słabsze mięśnie, ze względu na pogłębiające się niedobory żywieniowe na poziomie komórkowym, nasze narządy coraz gorzej pracują i mówimy o obniżeniu wieku biologicznego.

Jak temu zaradzić? Wystarczy raz dziennie uzupełniać swoją dietę o porcję aminokwasów. Aminokwasy wzmacniają cały organizm oraz są budulcem masy mięśniowej, również mięśni wewnętrznych.

Nie trzeba być kulturystą lub chodzić na siłownie aby dbać o mięśnie! Wystarczy stosować odpowiednie aminokwasy. Więcej na filmie. Zapraszamy.


Regularne stosowanie prebiotyków wraz z aminokwasami może zmniejszyć lub wyeliminować omawiane dolegliwości.

Zadzwoń lub napisz do nas po bezpłatną konsultację. Zapraszamy.

PREBIOTYKI

Ponad 80% odporności pochodzi z jelit.
- Redukują grzyby w jelitach
- Regulują pracę jelit
- Eliminują zaparcia

AMINOKWASY

Wzmacniają mięsień sercowy i narządy wewnętrzne.
- Budują mięśnie wewnętrzne
- Likwidują zmęczenie i stres
- Zmniejszają tkankę tłuszczową

Zobacz produkty Vianesse


NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE FILMY O CANDIDA
Domowy test na obecność grzybów Candida. Sprawdź na sobie!

zobacz video
Gwałtowne starzenie się ludzkiego ciała.
Zobacz dlaczego ?!

zobacz video
Choroby cywilizacyjne XXI wieku.
Dowiedz się jak powstają?

zobacz video